تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم:

جهاد تبیین، رمز پیروزی در «جنگ شناختی»/ ایران و افغانستان پاره‌ای از امت‌ واحده هستند

  • کد خبر : 717
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
جهاد تبیین، رمز پیروزی در «جنگ شناختی»/ ایران و افغانستان پاره‌ای از امت‌ واحده هستند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: دشمن در جنگ شناختی ذهن جامعه را هدف بمباران تحریف قرار داده و جهاد تبیین رمز پیروزی در این نبرد است.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۱؛ حجت‌الاسلام احمد غلامی با بیان این مطلب در آیین افطاری‌های وحدت و مقاومت افزود: جهاد تبیین امروزه تکلیفی واجب و عینی است.

وی ادامه داد: عالمان دینی به عنوان مرزبان وحدت و مقاومت اسلامی، در جهاد تبیین و روشنگری وظیفه‌ای سنگین و اساسی بر عهده دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم بیان کرد: دشمن به دنبال ناامیدی نسل جوان و القای آن است که کلید حل مشکلات تنها در دست غرب است.

حجت‌الاسلام غلامی تصریح کرد: علما و جوانان انقلابی باید در این برهه از زمان بیش از پیش برای انتقال روایت‌های حقیقی به مردم جهاد کنند.

وی گفت: از مباحث مهم مقاومت که نیازمند به جهاد تبیین احساس می شود توطئه دشمن برای دور کردن دل‌های دو ملت ایران و افغانستان از یکدیگر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم بیان کرد: غفلت از تبیین روابط تنگاتنگ ایران و افغانستان سبب می‌شود عده‌ای از جامعه روایت غلط دشمن را باور کنند.

حجت‌الاسلام غلامی افزود: ایجاد تفرقه بین ایران و افغانستان قطعه‌ای نامبارک از پازل شوم دشمن برای جلوگیری از شکل‌گیری امت واحده اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: هوشیاری علمای دینی تا کنون دشمن را ناکام گذاشته و رساندن روایت حقیقی به مردم از وظایف نسل جوان متعهد و بصیر به شمار می رود.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=717
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.