تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
برای پاسداشت خون شهید غیرت؛

جهادگران فاطمی در قشم لباس رزم پوشیدند

  • کد خبر : 3251
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
جهادگران فاطمی در قشم لباس رزم پوشیدند
رزمایش سراسری جهادگران فاطمی 3 و پاسداشت شهید امیری دوماری با رمز «یا فاطمه الزهرا(س)» و با حضور گسترده اقشار مختلف بسیج در جزیره قشم آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در آیین آغاز این رزمایش اظهار داشت: افتخار امام خمینی(ره) بسیجی بودن بود و این مهم به خوبی ارزش و جایگاه بسیج و بسیجی را تببین می کند.

سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا افزود: امروز نماد جهاد اسلامی زنان «چادر» است و بانوانی که با چادر در سطح شهر حاضر می شوند در حال جهاد هستند.

وی تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی مصداقی از شتاب بخشی حرکت رو به جلو و پرهیز از ایستایی و سکون در جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم ادامه داد: انسان دغدغه مند در برابر وقایع و رویدادها لحظه ای آرام نخواهد و با ایفای نقش موثر، رسالت خود برای اعتلای جامعه اسلامی جامه عمل می پوشاند.

امیری کیا گفت: باید قدردان نعمت انقلاب و حکومت اسلامی باشیم زیرا در صورت فرو رفتن به خواب غفلت هنگامی با لگد دشمن از خواب بلند می شویم که کار از کار گذشته است.

وی عنوان کرد: این رزمایش سراسری به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی از امروز آغاز و تا روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم افزود: در این رزمایش ۱۲ گروه از جهادگران فاطمی در قالب گروه های جهادی محله محور سازماندهی شده اند که به مناطق کم تر برخوردار غرب جزیره قشم و جزایر لارک و هنگام اعزام خواهند شد.

امیری کیا ادامه داد: این گروه‌ های جهادی در زمینه های عمرانی، محرومیت زدایی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و ساخت مسکن محرومان نقش آفرینی خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: جهادگران بسیجی قشم در طول این رزمایش یاد و خاطره شهید غیرت «مجتبی امیری دوماری» را نیز گرامی خواهند داشت.

گفتنی است، بسیجی شهید «مجتبی امیری دوماری» از مدافعان مردمی امنیت شهرستان قشم است که در شامگاه چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ هدف اصابت گلوله آشوبگران مسلح  قرار گرفت و نهم مهرماه پس از ۱۰ روز بستری بودن در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به علت شدت جراحت وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3251
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.