تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024
جابری خبر داد؛

جزیره قشم میزبان ۱۵۰ آزاده دفاع مقدس است

  • کد خبر : 1914
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
جزیره قشم میزبان ۱۵۰ آزاده دفاع مقدس است
بخشدار مرکزی شهرستان قشم از میزبانی 150 نفر از آزادگان کمپ هفت رمادی در جزیره قشم خبر داد و گفت: گنجینه های دفاع مقدس تا 29 آذرماه قشم را از حضور ارزنده خود بهره مند خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱؛ وحید جابری بخشدار بخش مرکزی شهرستان قشم در حاشیه گردهمایی آزادگان کمپ ۷ رمادی به میزبانی سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان قشم اظهار داشت: توفیق این میزبانی با همکاری تمامی دستگاه ها و سازمان های مستقر در قشم فراهم شده است.

وی با بیان اینکه گردهمایی آزادگان از ۲۶ آذرماه در شهرستان قشم آغاز و چهار روز به طول می انجامد، افزود: آزادگان دوران طلایی عمر خود را بی منت برای حفظ و تقویت موجودیت نظام اسلامی هزینه کردند و هیچ وجدان بیداری نمی تواند از کنار این زحمات و جانفشانی‌ها بگذرد.

بخشدار مرکزی شهرستان قشم تصریح کرد: وحدت مردم و مسوولان حول محور ولایت وفقیه برای اعتلای نظام اسلامی برجسته ترین مطالبه آزادگان و ایثارگران است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

جابری خاطرنشان کرد: اسرای دفاع مقدس نماد و اسوه صبر انقلابی هستند که با حضور خود فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه رونق بخشیده و جلوه ای از معارف بلند گنجینه بزرگ و تمام ناشدنی دفاع مقدس را برای جامعه تبیین می کنند.

غلامرضا معصومی فر دبیر اجرایی این همایش نیز گفت: همراهی تمامی مسوولان شهرستان قشم در فراهم آمدن بستر این رویداد ارزشی و ارزنده ستودنی و شایسته تقدیر است.

وی افزود: در این گردهمایی ۱۵۰ نفر از یک هزار و ۲۰۰ اسیر کمپ رمادی حضور دارند که در زمان اسارت بین ۱۶ تا ۱۸ سال سن داشتند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=1914
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.