تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

تنش آبی روستاهای قشم با هم‌افزایی دستگاه‌های مسوول بهبود می‌یابد

  • کد خبر : 3506
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
تنش آبی روستاهای قشم با هم‌افزایی دستگاه‌های مسوول بهبود می‌یابد
فرماندار شهرستان قشم گفت: تنش آبی روستاهای قشم بویژه 13 روستای غربی شهرستان با وارد مدار شدن آبشیرنکن باسعیدو و هم افزایی تمام دستگاه‌های مسوول بهبود می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲؛ محمد محمدحسینی در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت زیرساخت‌های حوزه آب این شهرستان که با همراهی مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان انجام شد گفت: پایش مستمر و حفظ شتاب پروژه‌های حوزه آب قشم مورد تاکید استاندار هرمزگان است.

وی افزود: شتاب پروژه‌های آب در دولت سیزدهم از سرعت قابل قبولی برخوردار است و با وارد مدار شدن آبشیرنکن آبفا در باسعیدو به ظرفیت روزانه ۴ هزار مترمکعب تا ۲ ماه آینده مشکل ۱۳ روستا برطرف می شود.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: با هم افزایی صورت گرفته و جلسات فشرده با منطقه آزاد و شرکت آب و برق و تاسیسات قشم برای کاهش تنش پیش از افتتاح آبشیرنکن باسعیدو نتایج مطلوبی در بخش آبرسانی با تانکر حاصل شد.

محمدحسینی ادامه داد: در مباحث جانبی نظیر سوخت و استقرار تانکرها در شهرستان قشم برای خدمات رسانی مسائلی وجود دارد که با تمهیدات اندیشیده شده و قول مساعد مدیرعامل آبفا در بازدیدهای امروز، آبرسانی به روستاهای دچار تنش آبی، بهبود خواهد یافت.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3506
  • منبع : روابط عمومی فرمانداری قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.