تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024
آرامی:

تنش آبی در ۷۰ روستای قشم/ موج شکن‌های مردمی احیا شوند

  • کد خبر : 1648
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
تنش آبی در ۷۰ روستای قشم/ موج شکن‌های مردمی احیا شوند
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود 70 روستا در جزیره قشم با مشکل تامین آب آشامیدنی مواجه هستند که بعضا هر 50 روز یک بار آب آنان وصل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱؛ منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه کمیسیون عمران مجلس به جزیره قشم اظهار داشت: احیای موج شکن های مردمی یک نیاز و مطالبه به حق مردم جنوب و جزیره قشم از کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: این موج شکن‌ها نباید به بهانه‌هایی همچون قاچاق تعطیلی شوند بلکه باید چنین مسائلی در چارچوب قانون مدیریت شوند و از پاک کردن صورت مسئله پرهیز شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینگونه موج‌شکن‌ها نقش بسزایی در عمران و اشتغال دارند و اقتصادی جامعه محلی و منطقه را رونق می‌بخشند.

آرامی تصریح کرد: حدود ۷۰ روستا در جزیره قشم با مشکل تامین آب آشامیدنی مواجه هستند که بعضا هر ۵۰ روز یک بار آب آنان وصل می‌شود.

وی ادامه داد: احداث آبشیرنکن‌ راهکار اصلی حل مشکل مردم قشم است و تداوم روند موجود در شان و زیبنده مردم نجیب، غیور و ولایتمدار این منطقه نیست.

گفتنی است، اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ با همراهی مسوولان محلی، استانی و نمایندگان مردم هرمزگان در این مجلس از جزیره قشم بازدید کردند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=1648
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.