تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
فتح الهی؛

تمام مسائل تلنبار شده قشم بررسی شد

  • کد خبر : 1478
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
تمام مسائل تلنبار شده قشم بررسی شد
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تمام مسائل تلنبار شده از سنوات گذشته قشم به صورت جزئی و دقیق بررسی شده و ثمره آن به زودی برای مردم قابل لمس خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱؛ افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم پس از شورای اداری هرمزگان به میزبانی این جزیره در جمع رسانه‌ها اظهار داشت: تمام مسائلی که از سال های گذشته در قشم تلنبار شده در شورای اداری هرمزگان با حضور استاندر به صورت جزئی و دقیق بررسی شد.

وی افزود: تصمیمات مختلفی در موضوعات آب، راه، زیرساخت و دیگر موارد مورد نیاز مردمان نجیب و خون گرم قشم گرفته شه است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: امیدواریم نتایج این جلسه به سرعت عملیاتی شود و ثمره آن به زودی برای مردم قابل لمس باشد.

گفتنی است، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان در سفری یک روزه، ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱، در رأس هیاتی با استقبال رسمی افشار فتح الهی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار و رییس شورای تأمین و جمعی دیگر از مسوولان از طریق اسکله مسافربری شهید ذاکری وارد جزیره قشم شد.

جلسه فوق العاده شورای اداری استان هرمزگان به میزبانی قشم نیز ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان برگزار و در این جلسه مهمترین پروژه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، آب و برق، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، شیلات و آبزی‌پروری مورد بررسی قرار گرفت.

تکمیل پروژه‌های نیمه کاره، رفع موانع اداری و اجرایی و تخصیص اعتبار بر اساس اولویت بندی پروژه‌ها از مهمترین مسائلی بود که در این شورا مورد بررسی قرار گرفت.

تکمیل مراکز سلامت در روستاهای قشم و استقرار پزشک و کادر درمانی در این مراکز، توسعه بیمارستان قشم و راه‌اندازی واحد آموزشی، آموزش متخصصین برای راه‌اندازی آندوسکوپی قشم در اسرع وقت و آماده سازی ساختمان استقرار دستگاه ام ار ای از مهمترین موضوعاتی بود که در حوزه درمانی بررسی شد.

همچنین تکمیل مدارس نیمه کار شهرستان، استفاده بهینه از فضاهای آموزشی و خوابگاه های موجود، تکمیل سالن‌های نیمه کاره ورزشی و احداث چمن مصنوعی در روستاهای جزیره نیز در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت.

یکی دیگر از موضوعاتی مهمی که در این جلسه مورد توجه ویژه قرار گرفت خرید تضمینی آب از نیروگاه‌های جزیره به منظور برطرف کردن تنش ابی جزیره با همکاری سازمان منطقه ازاد بود.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=1478
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.