تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024

تقدیر از پرستاران شبکه بهداشت و درمان و درمانگاه شهید دارا قشم

  • کد خبر : 1810
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۰۲
تقدیر از پرستاران شبکه بهداشت و درمان و درمانگاه شهید دارا قشم
به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، پرستاران و کادر درمان بیمارستان پیامبر اعظم(ص) و درمانگاه شهید دارا قشم با حضور سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱؛ حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی در آیین روز پرستار ضمن ابلاغ پیام تبریک رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان، اظهار داشت: پرستاران بزرگ‌مردان و بزرگ‌زنانی هستند که عاشقانه برای بهبود حال مردم ایثار و فداکاری می‌کنند و جهاد پرستاری را در عرصه درمانی نمایان می‌سازند.

وی ادامه داد: این قشر زحمت‌کش در دوران کرونا با از جان‌گذشتگی در صف اول مبارزه با ویروس منحوس قرار داشت و جان بسیاری از هموطنان مدیون کوشش‌های بی‌دریغ آنان است. به گفته حجت‌الاسلام آخوندی، مردم و مسئولین قدردان زحمات پرستاران و کادر درمان هستند و امیدواریم ارتقای وضعیت رفاهی و آموزشی بخشی از تلاش‌های آنها جبران شود.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: چشم امید بیماران در زمان بحران به دستان شفابخش پرستاران و کادر درمان گره خورده و امیدواریم این دستان شفابخش و روحیه جهادی همواره ناجی انسان‌ها باشند.

بنابراین گزارش، در آیین تقدیر از پرستاران و کادر درمان علاوه بر سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، سیداحمدحسینی، سرپرست مدیریت امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم، سرهنگ حجت امیری کیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و یاسر مرادی، مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم و جمعی از کارکنان معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=1810
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.