تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

تصورات از نقش منطقه آزاد قشم در شورای ترافیک باید اصلاح شود

  • کد خبر : 3426
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
تصورات از نقش منطقه آزاد قشم در شورای ترافیک باید اصلاح شود
رییس شورای ترافیک منطقه آزاد قشم گفت: تصورات اشتباهی از نقش سازمان منطقه آزاد در شورای ترافیک وجود دارد که باید اصلاح شود.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲؛ سید محمد قدسی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد قشم متولی شورای ترافیک است اما متولی همه اقدامات نیست.

وی افزود: شورای ترافیک یک شورای سیاستگذار و متشکل از ۳۱ عضو شامل دستگاه‌ قضایی، ارگان های انتظامی، راهداری، شهرداران و دیگر نهادهای ذیربط در حوزه ترافیک است.

رییس شورای ترافیک منطقه آزاد قشم تصریح کرد: شورای ترافیک باید منتج به انجام کار شود و در این راستا می بایست همه دستگاه‌ها هزینه کنند.

قدسی ادامه داد: تصور اینکه هزینه اجرای هر تصمیمی در شورای ترافیک یا دیگر مجامع قشم گرفته شود با سازمان منطقه آزاد قشم می باشد، اشتباه است و در حال اصلاح آن هستیم.

وی با اشاره به اصل محدودیت بودجه و منابع، اضافه کرد: بودجه عمرانی امسال منطقه آزاد قشم ۸۰۰ میلیارد تومان است در حالی که احداث هر کیلومتر جاده استاندارد چهار بانده به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

رییس شورای ترافیک منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: بنابراین اگر قرار باشد منطقه آزاد قشم صرفا در حوزه احداث جاده‌ها هزینه کند با بودجه یک ساله خود تنها قادر به احداث ۱۶ کیلومتر راه است که پاسخگوی مطالبات گسترده و به حق مردمی نخواهد بود.

به گزارش چل بیم، برای مشاهده لیست اعضای شورای ترافیک منطقه آزاد قشم کلیک کنید.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3426
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.