تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

تصادف امروز قشم وحشتناک‌ترین حادثه عمرم بود/ اجساد در هم تنیده شده/ مسوولان سکوت خود را بشکنند+ شماره پلاک خودرو

  • کد خبر : 2996
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
تصادف امروز قشم وحشتناک‌ترین حادثه عمرم بود/ اجساد در هم تنیده شده/ مسوولان سکوت خود را بشکنند+ شماره پلاک خودرو
روایت یک شاهد عینی از تصادف امروز قشم با 4 کشته: تصادفات زیادی را در طول عمرم شاهد بوده‌ام که در برخی از آن حوادث اجساد سر در بدن نداشته‌اند اما تصادف امروز قشم از همه آن ها وحشتناک‌تر است.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، شنبه ۲۶ فرودین ۱۴۰۲؛ حدود ساعت ۱۱ امروز تصادف مرگباری در جاده کووه‌ای-لافت قشم به وقوع پیوست که در آن ۴ عضو یک خانواده جان باختند.

یکی از شاهدان عینی حادثه به خبرنگار چل بیم گفت: تصادفات زیادی را در طول عمرم شاهد بوده‌ام که در برخی از آن حوادث اجساد سر در بدن نداشته‌اند اما تصادف امروز قشم از همه آن ها وحشتناک‌تر است.

وی افزود: روایت این حادثه حالم را درگون می کند و حتی قادر به شرح آن نیستم و فقط می توانم بگویم اجساد به نحو فجیعی در هم تنیده شده بود.

این شهروند قشمی تصریح کرد: شماره پلاک خودرو ۴۷ی۸۲۲ ایران ۳۳ است که مربوط به استان تهران می باشد و علاوه بر اورژانس، ۲ ماشین آتش نشانی نیز برای خروج اجساد و امدادرسانی در صحنه حاضر شدند.

گفتنی است، افزون بر ۱۰ نفر در کمتر از یک ماه از سال ۱۴۰۱ بر اثر تصادفات جان باختند و سکوت مسوولان همواره نقطه تاریک این حوادث بوده است که بیش از همه روح و روان جامعه را آزار می دهد.

کم عرض بودن، ناکافی بودن علائم راهنمایی و رانندگی و نا آشنایی مسافران با جاده های جزیره که به هیچ وجه متناسب با نیاز این جزیره توریستی نیست را می توان از مهمترین دلایل بروز تصادفات در قشم برشمرد.

با این وجود افکار عمومی همچنان منتظر موضع گیری، پاسخگویی و اظهارنظر کارشناسی متولیان امر است که با توجه به سوابق موجود پیش بینی می شود مسوولان، این حادثه دردناک را نیز به سکوت پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=2996
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.