تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

تسریع در ایجاد زیرساخت‌های شهرک گلستان قشم در پاسخ به درخواست قشموندان

  • کد خبر : 5395
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
تسریع در ایجاد زیرساخت‌های شهرک گلستان قشم در پاسخ به درخواست قشموندان
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در پاسخ به درخواست‌های مردمی مبنی بر ساماندهی شهرک گلستان، ایجاد شبکه آب و فاضلاب، خط لوله گاز و انجام عملیات آسفالت تسریع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، سعید اکبریان در بازدید از آخرین وضعیت شهرک گلستان قشم اعلام داشت: بسیاری از قشموندان در این شهرک مسکن تهیه کرده‌اند که به دلیل نبود زیرساخت‌های مناسب از سکونت در آن محروم هستند.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: به همین منظور برای ارائه خدمات مطلوب به قشموندان پروژه احداث شبکه آب و فاضلاب شهرک با جدیت شروع شده و در حال انجام است.

وی تصریح کرد: همینطور شهرک گلستان را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم ایجاد خط لوله گاز در نظر گرفته‌ایم تا تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز شهروندان به صورت کامل در این شهرک احداث و سپس عملیات آسفالت انجام شود.

اکبریان خاطرنشان ساخت: تلاش داریم با اولویت بندی مناسب مشکلات شهرک‌های مسکونی قشم را در یک بازه زمانی مناسب حل کنیم و در مسیر با هماهنگی و برنامه ریزی مشترک با سایر دستگاه‌های خدمات رسان جزیره پیش خواهیم رفت.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از تلاش‌های شرکت گاز هرمزگان و شرکت آب، برق و تاسیسات قشم که به عنوان پیمانکار پروژه در حال فعالیت هستند تقدیر کرد و یادآور شد: در تعهدات قراردادی که با شهروندان داشتیم مشارکت با آنان برای ایجاد زیرساخت‌ها دیده شده است و هم اکنون با مشارکت شهروندان این پروژه‌ها در دست اقدام است.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=5395
  • منبع : منطقه آزاد قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.