تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024

بی مهری یک دهیار در قشم با بانوی رفتگر روستا

  • کد خبر : 3564
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۱
بی مهری یک دهیار در قشم با بانوی رفتگر روستا
نور امید در دل بانوی رفتگر یکی از روستاهای قشم با رفتار نسنجیده دهیار در حال خاموش شدن است؛ بخشداران دولت مردمی، همت کنید.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲؛ مطلع شدیم بانویی در یکی از روستاهای قشم بدون هیچگونه چشمداشتی رفتگری می‌کند و نظافت بخشی از روستا را بر عهده گرفته است.

اقدامی درخور ستایش که در صورت ارج نهادن و ترویج به عنوان یک فرهنگ در سراسر شهرستان، می‌تواند قشم را با کمترین هزینه ممکن به جزیره‌ای پاک تبدیل کند.

این بانوی قشمی که بواسطه علاقه به محیط زیست و حس تعهد دست به چنین اقدامی زده و باید به عنوان یک الگو مطرح شود، مدتی است مورد بی‌مهری مجموعه مدیریتی روستا قرار گرفته است.

نصب یک لامپ در ورودی منزل تنها درخواست این بانو از دهیار روستا است اما متاسفانه با پاسخ منفی مواجه شده و نور امید در دل این بانوی وظیفه‌شناس در حال خاموش شدن است.

این در حالی است که در صورت هزینه کردن برای نظافت منطقه باید مبلغی به مراتب بالاتر از نصب یک لامپ هزینه شود اما این بانو با عشق و علاقه شخصی به رفتگری می‌پردازد.

قطعا اگر آن بانو توان انجام چنین کاری را داشت رو به سوی مسوولان روستایش نمی‌کرد و اساسا آنچه در این روایت تلخ مهم است، هزینه ناچیز یک عدد لامپ نیست بلکه به نابودی کشاندن یک فرهنگ، عشق و امید است.

می‌‌طلبد بخشداران دولت مردمی در شهرستان و شورای قدرت گرفته از مردم روستا با حساسیت به موضوع ورود کرده و نور امید را دل این بانوی سختکوش زنده نگاه دارند.

توضیح: تصویر استفاده شده در خبر، تزئینی است.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3564
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.