تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024
شهردار قشم خبر داد:

بیش از ۷۱۵ میلیارد ریال صرف پروژه‌های عمرانی شهر قشم شد

  • کد خبر : 4024
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
بیش از ۷۱۵ میلیارد ریال صرف پروژه‌های عمرانی شهر قشم شد
شهردار قشم از اجرای 19 پروژه در بخش‌های عمران شهری، اجتماعی، ورزشی و درآمدی در سال 1402 به ارزش بیش از 715 میلیارد ریال خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، میرداد میردادی در نشست خبری با اصحاب رسانه قشم با اشاره به بهره‌برداری کامل ۱۸ پروژه از ۱۹ پروژه در حال اجرا تا پایان سال جاری بیان داشت: این پروژه‌ها در بخش عمران شهری شامل؛ روکش کامل آسفالت معابر و محلات شهر، تکمیل بازارچه روبروی بازار معراج، تامین روشنایی حوضچه‌های صیادی، بهسازی پیاده‌راه‌ها، سیما و منظر شهری و اجرای تابلوهای راهنما بوده است.

وی ادامه داد: در بخش امیدآفرینی و ایجاد فضای نشاط اجتماعی، احداث پارک‌های محلی در چندین نقطه شهر و در بخش ورزشی نیز، احداث زمین ورزشی و سالن چند منظوره، اجرای چمن مصنوعی و رفع برخی مشکلات زمین‌های ورزشی محله ای در دستور کار قرار داشته است.

به گفته میردادی، بخش دیگری از این پروژه‌ها به تقویت درآمد پایدار شهرداری درکنار رفع نیازهای شهری کمک کرده که مهم‌ترین آن احداث و بهره‌برداری از پایانه مسافری غدیر شهرداری قشم به‌عنوان سومین پایانه مسافربری استان است.

میردادی، طرح احداث سالن چند منظوره شهرداری را تنها پروژه ناتمام امسال شهرداری خواند که در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار قشم در پایان با اشاره به این موضوع که شهرداری، نهادی مردمی است تاکید کرد: تلاش ما اجرای پروژه‌ها با مدیریت هزینه‌ها و کیفیت بالا در زمان کوتاه است که تاکنون نتیجه‌بخش بوده و ما موفق شدیم ضمن تکمیل ۱۰۰ درصدی ۱۸ پروژه در سال ۱۴۰۲، ۷۰ درصد بودجه امسال را به اعتبارات عمرانی و ۴۰ درصد را به جاری تخصیص دهیم که در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=4024
  • نویسنده : معصومه مشار
  • منبع : پایگاه خبری چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.