تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024

بلند همتی دهخدای قشم/ معاون وزیرهم پای کار آمد

  • کد خبر : 4957
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
بلند همتی دهخدای قشم/ معاون وزیرهم پای کار آمد
همت بلند دهیاری و شورای اسلامی روستای دهخدا شهرستان قشم در حوزه توسعه روستایی از مجرای ساماندهی و رشد اشتغال مردم‌پایه سبب شد معاون وزیر راه هم همپای آنان برای شتاب بخشی به تحول این روستا پای کار بیاید.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، دهخدا روستایی در دهستان سلخ بخش حرا شهرستان قشم است که بر پایه آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن جمعیت این روستا برابر با ۶۵۹ نفر و ۱۷۵ خانوار است و از نام های قدیمی این روستا می توان به « خورخوران» اشاره کرد.

دهیاری و شورای اسلامی روستای دهخدا در سال های اخیر برای توسعه این روستا همت خود را با تمرکز بر مردم‌محوری و استفاده از ظرفیت‌های محلی به کار گرفته‌اند که موفقیت آنان در پیشبرد برنامه‌های تحولی در روستا در هفته ای که گذشت پای معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور را به این روستا کشاند و مورد تحسین قرار گرفت.

نصب اسکله فلزی شناور(پانتون) در منطقه گردشگری روستای دهخدا از جمله اقدامات زیرساختی است که برای ۵۰ نفر از اهالی اشتغال زایی داشته و توانسته است رشد اشتغال مردم پایه را در خدمت توسعه پایدار روستا قرار دهد.

دکتر علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور در بازدید از این روستا، اقدامات انجام شده را ارزنده و موثر توصیف کرد و به روستانشینان دهخدا قول مشارکت در زیرسازی، ایجاد سایبان و تجهیز اسکله را داد تا این مجموعه نقش خود را در شکوفایی بیش از پیش این روستا ایفا کند.

حسین تاتا دهیار روستا دهخدا نیز با اهدای سمبلی از هنر ناب مردمان این خطه از حمایت‌های بی دریغ معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور بویژه نصب اسکله پانتون تقدیر کرد.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=4957
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.