تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024

برگزاری اولین جلسه هیات تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهرهای جزیره / ۶ مصوبه مربوط به شهرهای قشم، درگهان و سوزا به تصویب رسید

  • کد خبر : 5185
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹
برگزاری اولین جلسه هیات تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهرهای جزیره / ۶ مصوبه مربوط به شهرهای قشم، درگهان و سوزا به تصویب رسید
اولین جلسه هیات تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهرهای جزیره قشم در سال جدید به ریاست معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، سعید اکبریان درباره برگزاری این جلسه اظهار کرد: در این جلسه هیات تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهرهای قشم که با حضور رییس دادگستری و نماینده شورای استان تشکیل شد، هشت مصوبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: از هشت مصوبه مطرح شده در این جلسه که مربوط به شهرهای قشم، درگهان و سوزا مطرح و پس از بررسی صورت گرفته ۶ مصوبه مورد تایید قرار گرفت و دو مصوبه به دلیل نبود مستندات کافی، دارای مغایرت تشخیص داده شد و جهت اصلاح به شوراهای شهر عودت گردید‌.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: با هدف جلوگیری از تصویب مصوبات مغایر با قانون و خارج از حدود اختیارات توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا در منطقه آزاد قشم، مصوبات این شوراها قبل از اجرایی شدن باید به تأیید هیئت تطبیق برسند.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=5185
  • منبع : منطقه آزاد قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.