تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم:

برچسب‌های امنیتی سد راه مسیر رسانه‌ها/ خبرنگاری در قشم نیازمند تعریفی جامع است

  • کد خبر : 734
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
برچسب‌های امنیتی سد راه مسیر رسانه‌ها/ خبرنگاری در قشم نیازمند تعریفی جامع است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: باید تعریف جامعی از یک خبرنگار و فعال حوزه رسانه در جزیره قشم شکل بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم؛ شامگاه امروز دوشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۱، مهدی سلامتی‌هرمزی در دیدار رمضانه امام جمعه قشم و خبرنگاران با بیان این مطلب تصریح کرد: حوزه رسانه در قشم نیازمند بازنگری است.

وی افزود: رسانه‌ها موتور پیشران فرهنگ و توسعه جامعه هستند که از این رو پای کار بودن برای حل مشکلات آنان را وظیفه خود می دانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: اصلاح ساختار و مقابله با بی عدالتی‌ها می تواند حرکت چرخ های توسعه را شتاب ببخشد و برای تحقق آن باید فعالیت رسانه ها تقویت شود.

سلامتی هرمزی بیان کرد: تامین مسکن خبرنگاران در جزیره قشم به عنوان یکی از مطالبات این قشر، با توجه به حاکمیت منطقه آزاد به مراتب راحت تر از سرزمین اصلی است و پیگیر حل آن خواهیم بود.

وی انسجام رسانه ها را اصلی ترین مولفه در عبور از مسائل و مطالبه گری معقول و موثر دانست و گفت: انتصاب برچسب امنیتی می تواند مسیر فعالیت رسانه ها را سد کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: دست یاری به سوی اصحاب رسانه دراز کرده و از آنان می خواهیم نقد را از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کنند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=734
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.