تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024

برقراری پرواز مستقیم قشم به جده برای دومین سال پیاپی / فرودگاه بین‌المللی قشم برای اعزام حجاج آمادگی کامل دارد

  • کد خبر : 5056
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
برقراری پرواز مستقیم قشم به جده برای دومین سال پیاپی / فرودگاه بین‌المللی قشم برای اعزام حجاج آمادگی کامل دارد
مدیرکل فرودگاه بین المللی قشم از آمادگی مجموعه فرودگاه برای انجام پروازهای حجاج و اعزام زائران خانه خدا به سرزمین وحی برای دومین سال پیاپی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، ناصر رجبی با بیان این مطلب، افزود: امسال برای دومین سال پیاپی اعزام زائران خانه خدا به صورت مستقیم از فرودگاه بین المللی قشم انجام می‌شود و سه کاروان از قشم عازم آیین حج خواهند شد.

وی ادامه داد:  با جلسات برگزار شده تمهیدات لازم برای انجام هر چه بهتر این مراسم معنوی در نظر گرفته شده و مجموعه همکاران در فرودگاه تمام توان خود را برای  هرچه بهتر برگزار نمودن عملیات اعزام و بازگشت زائران خانه در فرودگاه بین‌المللی قشم به کار خواهند گرفت

به گفته مدیرکل فرودگاه بین المللی قشم؛ زمان اعزام زائران خانه خدا از فرودگاه بین‌المللی قشم ۱۵ خردادماه بوده و براساس برنامه ریزی انجام شده زائران خانه خدا با دو پرواز مستقیم توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر عازم سرزمین وحی می‌شوند.

رجبی در پایان با اشاره به دستور و  تاکیدهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به ارایه بهترین خدمات به زائران خانه خدا و رفع مشکلات احتمالی در این زمینه، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و همت تمامی عوامل اجرایی فرودگاه و با یاری خداوند بتوانیم به بهترین شکل میزبان شایسته‌ای برای زائران خانه خدا باشیم.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=5056
  • منبع : منطقه آزاد قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.