تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024

«برق»، سرآمد/ ۵۶۹ میلیارد طرح در حوزه برق قشم به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 3605
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
«برق»، سرآمد/ ۵۶۹ میلیارد طرح در حوزه برق قشم به بهره‌برداری می‌رسد
مدیر برق شهرستان قشم گفت: اجرای 569 میلیارد ریال طرح احداث، تکمیل و تقویت شبکه برق شهرستان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲؛ مهدی صادقی با اعلام این خبر اظهار داشت: این اعتبارات در قالب ۸هشت طرح در شهرستان قشم اجرا شده است.

وی افزود: اجرای سه هزار و ۴۱۲ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و پنج هزار و ۲ متر شبکه فشار ضعیف زمینی همراه با چهار هزار و ۴۷۳ متر شبکه فشار متوسط هوایی و سه هزار و ۶۳۲ متر شبکه فشار متوسط زمینی از جمله این طرح ها به شمار می رود.

مدیر برق شهرستان قشم تصریح کرد: نصب ۵۳ دستگاه پست هوایی، ۹ دستگاه پست زمینی، ۳۰۰ چراغ روشنایی معابر در سطح شهرستان قشم و تعویض ۷۷ پایه فرسوده برق در جزیره هنگام بخش دیگری از خدمات دولت مردمی در حوزه برق است که در طول هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

صادقی ادامه داد: حوزه برق شهرستان قشم با اجرای ۵۶۹ میلیارد ریال طرح در حوزه های احداث، تکمیل و تقویت شبکه برق توانسته است بیشترین حجم از اعتبارات طرح‌های هفته دولت این شهرستان را به خود اختصاص دهد.

به گزارش چل بیم، بر اساس آمار رسمی اعلامی از سوی برق هرمزگان، شهرستان قشم موفق شده است در حوزه برق به لحاظ شاخص عددی و اعتباری افزون بر ۹ درصد از کل طرح های این بخش هفته دولت در سراسر استان هرمزگان را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3605
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.