تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024

بانوی رسانه‌ای قشم تجلیل شد

  • کد خبر : 911
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
بانوی رسانه‌ای قشم تجلیل شد
بانوی خبرنگار و فعال رسانه‌ای جزیره قشم بواسطه انعکاس مطلوب ویژه برنامه‌های ماه رمضان از سوی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احمد غلامی ظهر امروز با اهداء لوح یادبودی از «لیلا حمزه‌ خیرآبادی» خبرنگار و فعال رسانه‌ای جزیره قشم بواسطه انعکاس مطلوب ویژه برنامه‌های ماه رمضان از سوی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تجلیل کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم در این آیین با اشاره به جایگاه رفیع خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی، افزود: در دنیای امروز که رشد پرشتاب فضای مجازی فرصت تشخیص اخبار واقعی و کذب را از مخاطب گرفته است، نقش خبرنگاران در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به دور از اغراض بیش از پیش پررنگ شده است.

وی تصریح کرد: امروز که جامعه اسلامی در میان انبوه بمباران اطلاعاتی ناصحیح و ناروا قرار دارد رسالت اصحاب رسانه به عنوان طلایه داران تبیین حقایق و شفاف سازی مسائل برای افکار عمومی به مراتب سنگین و خطیرتر می باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی بیان کرد: صداقت و اخلاص در کار از راز و رمزهای سربلندی در پیشگاه خداوند متعال به شمار می رود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم خاطرنشان کرد: خبرنگاران جوان، باانگیزه و پویای جزیره به عنوان سرمایه اجتماعی و پل ارتباطی مردم و مسئولین دارای جایگاه ویژه ای برای دستیابی توسعه متوازن اقتصادی و فرهنگی هستند و از ظرفیت آنان حداکثر استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=911
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.