تاریخ : یکشنبه, ۲۵ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 15 September , 2024

بازدید شهردار قشم از شهر مسکو و سوچی روسیه

  • کد خبر : 5526
  • 23 مرداد 1403 - 14:57
بازدید شهردار قشم از شهر مسکو و سوچی روسیه
شهردار قشم با هدف ارتقای سطح اشراف و بهره گیری از تجارب بین المللی در حوزه سیما منظر شهری، زیرساخت‌های زیست شهری، صنعت گردشگری و منابع درآمد پایدار شهرداری‌ها از شهر مسکو و سوچی کشور روسیه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم،  میرداد میردادی شهردار قشم که به منظور امضای تفاهم نامه خواهرخواندگی بین شهرداری قشم و شهر کراسنودار عازم روسیه شده است از دو شهر بزرگ این کشور بازدید کرد.

میردادی اظهار داشت: مسکو پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر کشور روسیه است که از مهم‌ترین مراکز سیاسی، اقتصادی، مذهبی، تاریخی، مالی، آموزشی و ترابری روسیه و اروپا به ‌شمار می‌آید و بازدید از آن می‌تواند تاثیر بسزایی در تجربه افزایی و عملکرد شهرداری‌ها داشته باشد.

شهردار قشم افزود: حمل و نقل عمومی یکی از مواردی است که می‌توان از آن برای ارتقای این حوزه در شهر قشم الگوبرداری کرد و جزیره قشم را با شتاب بیشتری در مسیر رسیدن به شهرهای تراز جهانی پیش برد.

میردادی تصریح کرد: سوچی نیز یکی از برجسته ترین شهرهای فعال در صنعت گردشگری روسیه است که با توجه به گردشگرپذیر بودن قشم زیبا می‌توان از تجارب این شهر بهره گرفت.

گفتنی است، با دعوت استاندار کراسنودار روسیه به منظور امضای تفاهم نامه جهت شروع همکاری‌های دوجانبه، هیاتی شامل میرداد میردادی، شهردار قشم، ادریس راموز، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، جعفر زمانی، رییس دفتر نمایندگی وزارت خارج در قشم و  فرهاد اظهری، مشاور مدیرعامل سازمان عازم روسیه شدند.

علاوه بر امضای پیمان خواهرخواندگی با شهر کراسنودار، تفاهم نامه با منطقه ویژه اقتصادی فناوری دوبنا که در آن شرکت‌های دانش بنیان زیادی فعالیت دارند و در نزدیکی مسکو مستقر شده است نیز امضا شد.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=5526
  • منبع : شهرداري قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.