تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024
اولین واکنش رسمی به تصادف مرگبار قشم؛

امام جمعه: اینگونه تصادفات ثمره ترک فعل مسوولان است

  • کد خبر : 3009
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۹
امام جمعه: اینگونه تصادفات ثمره ترک فعل مسوولان است
امام جمعه شهرستان قشم در موضع‌ رسمی نسبت به تصادف مرگبار این جزیره که یک خانواده را به کام مرگ کشاند، گفت: اینگونه تصادفات نمونه‌ای از ترک فعل مسوولان است و این مسئله باید حل شود.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲؛ حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی عصر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به تصادف روز شنبه ۲۶ فروردین ماه امسال در محور کووه‌ای-لافت که در آن بر اثر برخورد رخ به رخ پژو ۲۰۶ با تریلر یک خانواده تهرانی با ۴ عضو در دم جان باختند رسما موضع گیری کرد.

وی در این نشست که حجت عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور نیز حضور داشت تصریح کرد: یک خانواده در تصادف اخیر از بین رفته است.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: امروز دیگر این خانواده وجود ندارد و این درد کمی نیست؛ این نمونه ای از ترک فعل های گذشته است که باید حل شود.

حجت‌الاسلام حاجبی افزود: جاده‌ها و پل خلیج فارس در جزیره قشم نماد خودباوری، اعتماد و امید آفرین است که توجه به این مولفه ها از مباحث اقتصادی آن موثرتر است باید در این بخش اقدامی جهادی صورت بگیرد.

گفتنی است، شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ تصادف رخ به رخ حوالی ساعت ۱۱ یک خودرو سواری پژو با تریلر در جاده کووه‌ای-لافت جزیره قشم ۴ عضو یک خانواده شامل یک مرد، یک زن و دو دختر را به کام مرگ کشاند.

یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ با گذشت ۲۴ ساعت از وقوع این حادثه مرگبار رییس پلیس راه استان هرمزگان انحراف به چپ خودروی پژو ۲۰۶ را دلیل تصادف مرگبار روز گذشته در محور لافت به قشم اعلام کرد که انتظار می رفت در این گزارش به سهم دیگر عوامل دخیل در وقوع این حادثه نظیر کم عرض بودن جاده، ناکافی بودن علائم راهنمایی و رانندگی و دیگر عوامل احتمالی نیز اشاره شود.

با توجه به سخنان امام جمعه شهرستان قشم مبنی بر نقش مستقیم ترک فعل مسوولان در وقوع این حادثه می طلبد دستگاه های نظارتی به موضوع ورود کرده و با اقتدار و رقم زدن عزمی جمعی بتوانند قصه تلخ جاده های مرگ جزیره را پایانی خوش ببخشند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3009
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. ایشون که تو این ۲سال همش داشت از مسئولین جزیره قشم تعریف می کرد

  2. اینقدر از این نمونه ترک فعل ها تکرار شده و حرکتی عملی برای رفع آن صورت نگرفته که تاوان آن را شهروندان و هموطنان با جان و مال شان میدهند.
    کاش به همین اخطار خالی بسنده نکرده و تا رفع کلی ایراد جاده ای جزیره پیگیر آن بوده و با فشار روی مسئولین امر ، مسیرهای شهری و برون شهری را بهبود بخشند.

  3. مسولی که بخاطر ترک فعل بازخواست و جریمه نشه همین روال ادامه خواهد داشت حالا هرچقدر اعتراض یا فریاد بزنیم راه بجایی نمی برد
    این همه بخاطر تصمیمات اشتباه مسولان مردم متضرر شدن آیا برای عملکرد درست یا اشتباه خود تشویق یا توبیخ شدن؟

  4. بنده خواهر ،داماد و بچه خواهر و خواهر داماد عزیزمون رو تو این حادثه از دست دادم.بنده چنان کینه ای از این حادثه در دلم دارم که تنها با گرفتن جان این اژدهای (از درج این واژه معذوریم) منحوث از دلم پاک خواهد شد.لعنت به مسئولین بی کفایت.لعنت به خونخواران سیری ناپذیر این مملکت.سردمداران دزد بی شرف این رو بدونید تا انتقام نگیرم میدان رو خالی نخواهم کرد.بشینید و تماشا کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.