تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

افزایش ۲۴۰۰ درصدی کرایه مسیر قشم-لافت مدیریت شد

  • کد خبر : 2626
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
افزایش ۲۴۰۰ درصدی کرایه مسیر قشم-لافت مدیریت شد
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: برخی رانندگان با سوءاستفاده از شرایط جوی نسبت به افزایش خودسرانه 2 هزار و 400 درصدی بهای کرایه مسیر قشم-لافت اقدام کردند که این مسئله با فعالسازی سیستم حمل و نقل رایگان مدیریت شد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲؛ حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی با اعلام این خبر افزود: شرایط جوی نامساعد روز گذشته سبب تعطیلی موقتی اسکله مسافربری شهید ذاکری شد.

وی با اشاره به تداوم فعالیت بنادر پل و لافت برای ورود و خروج گردشگران به صورت ۲۴ ساعته، گفت: این موضوع و افزایش تقاضای گردشگران برای رفتن به بندر لافت در ۵۰ کیلومتری شهر قشم سبب شد فرصت‌طلبان بهای کرایه برای هر نفر را ۲ هزار و ۴۰۰ درصد افزایش دهند.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تصریح کرد: با این افزایش خودسرانه بهای کرایه از ۸۰ هزار تومان نرخ مصوب تا ۲ میلیون تومان برای هر نفر افزایش یافت.

حجت‌الاسلام آخوندی بیان کرد: برای مدیریت شرایط بلافاصله ناوگان حمل و نقل عمومی رایگان با ۲ دستگاه مینی‌بوس، ۵ دستگاه هایس، ۴ خودور ۲ کابین و ۱۰ خودرو سواری برای جابجایی گردشگران فعال شد.

وی با بیان پس از جابجایی ۲۴۰ گردشگر توسط این ناوگان، شرایط به روال طبیعی بازگشت، اضافه کرد: فرصت‌طلبان بدانند ستاد اجرایی خدمات سفر قشم قاطعانه با هرگونه سوءاستفاده برخورد خواهد کرد.

گفتنی است، بنادر لافت و پل یکی از مهمترین مبادی ورودی جزیره است و سالانه میلیون ها گردشگر از طریق این بنادر با خودروهای شخصی به جزیره قشم وارد می شوند، این بنادر در کنار بندر شهید ذاکری و فرودگاه بین المللی جزیره در نوروز به صورت شبانه روزی فعال هستند تا تردد گردشگران به جزیره سرعت پیدا کند.

بندر مسافری شهید ذاکری قشم محل تردد شناورهای تندرویی است که مسافران و گردشگران را از شهر بندرعباس، جزایر هرمز و لارک به قشم و بلعکس انتقال می‌دهد.

انتهای‌ پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=2626
  • نویسنده : مجتبي نوزرنژاد
  • منبع : چل بيم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. افزایش ۲۴۰۰ درصدی یعنی کرایه ۱۰۰ هزار تومانی شده سه میلیون و چهارصد هزار تومان! این خبر باور کردنی است؟

    • کرایه ۸۰ هزار تومانی رو خودسرانه تا ۲ میلیون تومان بالا بردن که با ورود به موقع ستاد و فعالسازی حمل و نقل رایگان ماجرا مدیریت شد.
      تا مردم خودشون به همدیگه رحم نکنن همه چیز باورکردنیه متأسفانه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.