تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024

افزایش بهای نان در قشم/ جفای مرکزنشینان در حق جزیره‌نشینان ادامه دارد

  • کد خبر : 648
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
افزایش بهای نان در قشم/ جفای مرکزنشینان در حق جزیره‌نشینان ادامه دارد
بر اساس مصوبه شورای آرد و نان استان هرمزگان بهای نان در جزیره قشم افزایش یافت که همزمانی ابلاغ قیمت جدید با حضور گسترده میهمانان نوروزی در این جزیره انتقادات و گلایه‌مندی مردم را بر انگیخته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چل بیم، امروز هفتم فروردین ماه ۱۴۰۱، معاون برنامه‌ریزی فرماندار قشم در این رابطه گفت: افزایش قیمت نان بر اساس مصوبه شورای آرد و نان استان هرمزگان در بیست و پنجم اسفندماه سال گذشته به نصف نانوایی‌ها اعلام شد.

تاریخ اجرای این مصوبه چهارم فروردین امسال تعیین شده بود که با تاخیر چهار روزه در سطح شهرستان قشم ابلاغ شد.

وی در ادامه به صف‌های ایجاد شده در نانوایی‌ها طی چند روز گذشته اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به افزایش بیش از چهار برابری جمعیت شهرستان، وقوع این مسایل گریزناپذیر است.

معاون فرماندار قشم تصریح کرد: زیرساخت‌ها و تعداد نانوایی‌های قشم مشخص است و نمی‌توان برای یک بازه موقت زمانی، نانوایی ایجاد کرد.

رحیمی افزود: هیچگونه کمبود آردی در قشم وجود نداشته و همه نانوایی‌ها در حال فعالیت بودند و نان نیز عرضه شده است، اما ایجاد صف امر عادی است.

وی اضافه کرد: در بازدید میدانی نیز مشخص شد بسیاری از مسافران نان تهیه شده از پیش را نمی‌پذیرند و تقاضای نان گرم دارند که این مساله نیز بر روند توزیع نان تاثیرگذار است.

بنابر این گزارش، در چند روز نخست آغاز عید نوروز ۱۴۰۱، کرایه لندینگ‌کرافت‌ها نیز در قشم بدون اطلاع‌رسانی قبلی با تصمیم و تصویب مسوولان استانی افزایش یافت که با مخالفت بسیاری از ساکنان و نارصایتی میهمانان نوروز مواجه شد.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=648
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.