تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
رييس ستاد اجرايي خدمات سفر قشم خبر داد:

افزایش ۱۶۰ درصدی بازدید از موزه ژئوپارک قشم

  • کد خبر : 2933
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۰۳
افزایش ۱۶۰ درصدی بازدید از موزه ژئوپارک قشم
رييس ستاد اجرايي خدمات سفر قشم گفت: بازديد گردشگران از موزه ژئوپارك جزيره قشم در نوروز ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل ۱۶۰ درصد رشد دارد.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲،  افشار فتح الهی با اعلام این خبر افزود: بازدید از دره ستارگان نیز با رشد ۳۲ درصدی مواجه است.

وی ادامه داد: غار نمکدان،دره تندیس ها و جزایر ناز از دیگر ژئوسایت هایی هستند که توانستند در نوروز ۱۴۰۲ بیشترین گردشگر را مجذوب خود کنند.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تصریح کرد: فعالیت گروه های هنری بومی محلی به یکی از جاذبه های نوروزی قشم تبدیل شده و تاثیر بسزایی در توزیع گردشگران در سراسر جزیره داشته است.

فتح الهی خاطرنشان کرد: آمار ورود گردشگران به جزیره در مرز ۸۰۰ هزار نفر قرار دارد و رسیدن به یک میلیون گردشگر تا پایان طرح نوروزی دور از انتظار نیست.

گفتنی است، نام جزیره قشم به عنوان بزرگتیرن جزیره غیرمستقل جهان در لیست دارندگان ژئوپارک جهانی قرار دارد و ژئوسایت های منحصر بفرد آن از جمله طولانی ترین غار نمکی جهان، دره تندیس ها، تنگه چاهکوه، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، دره ستاره ها، جزایر ناز، خلیج دلفین ها و جنگل های دریایی حرا به عنوان بخشی از جاذبه های گردشگری این منطقه در طول سال شمار زیادی از علاقمندان طبیعت را به این جزیره می کشاند.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=2933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.