تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

اعلام حمایت سپاه از قلم‌های مطالبه‌گر در قشم

  • کد خبر : 3510
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
اعلام حمایت سپاه از قلم‌های مطالبه‌گر در قشم
فرمانده سپاه قشم با اعلام حمایت قاطع از قلم‌های مطالبه‌گر، گفت: دریا از مهمترین جاذبه‌های جزیره قشم و پلاژ بانوان، پارک آبی و پارک بانوان از مهمترین زیرساخت‌هایی است که باید در حوزه گردشگری ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲؛سرهنگ پاسدار حجت امیری‌کیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه قشم با قاطعیت از قلم‌های مطالبه‌گر در این جزیره حمایت می‌کند.

وی افزود: مطالبات به حق مردم باید در چارچوب اخلاق حرفه‌ای  توسط رسانه‌ها تا حصول نتیجه مطلوب مطالبه‌گری شود و سپاه نیز با پیگیری همه جانبه مطالبات رسانه‌ای در سطح مختلف مدیریتی ایفای نقش خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: تفریحات دریایی از مهمترین جاذبه های قشم به عنوان جزیره‌ای محصور در آب است و این مهم باید مورد توجه باشد.

امیری‌کیا ادامه داد: پلاژ بانوان، پارک آبی و پارک بانوان برجسته‌ترین زیرساخت‌های حوزه گردشگری در جزیره قشم است که باید مستمرار مورد مطالبه‌گری قرار بگیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی اضافه کرد: مطالبه‌گری منسجم رسانه‌ها می‌تواند مسوولان را پای کار بیاورد و نباید از این ظرفیت بزرگ غافل بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خاطرنشان کرد: ایجاد بسته های سرمایه‌گذاری با نگاهی جامع و برخوردار از شفافیت و ضمانت لازم راهکار جذب سرمایه‌گذاران و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز است.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3510
  • منبع : خبرگزاری فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.