تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024

اشغالگری به سبک گردشگری/ تخلیه و ترخیص کالا در بندر بهمن قشم مختل شده است

  • کد خبر : 3676
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
اشغالگری به سبک گردشگری/ تخلیه و ترخیص کالا در بندر بهمن قشم مختل شده است
جامعه بازرگانان قشم خواستار ورود مدعی العموم به ماجرای استقرار یک کشتی گردشگری در بندر بهمن منطقه آزاد قشم با کاربری تجاری و ایجاد اختلال در روند تخلیه و بارگیری کالا شدند.

به گزارش پایگاه خبری چل بیم، دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲؛ موسسه بازرگانان عالی توسعه تجارت قشم متشکل از جامعه بازرگانان جزیره قشم امروز طی مکاتبه‌ای با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم خواستار ورود مدعی العموم به ماجرای استقرار یک کشتی گردشگری در بندر بهمن منطقه آزاد قشم با کاربری تجاری شدند.

در متن این نامه آمده است: اسکله بهمن قشم با کاربری تجاری، محل تخلیه و ترخیص کالاهای بازرگانان و مواد اولیه تولیدکنندگان بوده که متاسفانه از سال گذشته یک کشتی گردشگری با استقرار در این اسکله، بخش زیادی از آن را اشغال نموده و با حمل و نقل مسافر باعث ناامنی و اختلال در روند تخلیه و بارگیری شده است.

همچنین می خوانیم: علی‌رغم پیگیری‌های این موسسه متاسفانه به واسطه حمایت های بی جا و غیرقانونی  معاونت گردشگری سازمان این معضل همچنان پابرجا می باشد.

در ادامه این نامه خطاب به دادستان قشم آمده است: خواهشمند است با عنایت به اینکه هر گونه فعالیت گردشگری در اسکله های تجاری با قوانین بندری کاملا مغایر می باشد، دستورات لازم در این زمینه را صادر فرمایید.

گفتنی است، هیچ یک از بنادر مسافری، خودرویی، تجاری و گردشگری منطقه آزاد قشم به سیستم اطفای حریق مجهز نیست و روز گذشته وقوع حادثه آتش سوزی سه لنج باری در بندر بهمن قشم سه مصدوم برجای گذاشت. با توجه به وقوع پنج آتش سوزی در این بندر از ابتدای امسال تا کنون بیم آن می رود وقوع مجدد حادثه در زمان تردد گردشگران از این بندر منجر به تلفات جانی شود.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=3676
  • نویسنده : مجتبی نوزرنژاد
  • منبع : چل بیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. لازم به ذکر است که این بندر مسافری و گردشگری است.و تجاری باید انتقال پیدا کند به کاوه که زیرساخت دارد نه وسط شهر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.