تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

ارزیابی مستمر واحدهای سازمان منطقه آزاد قشم

  • کد خبر : 5114
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲:۰۷
ارزیابی مستمر واحدهای سازمان منطقه آزاد قشم
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از ارزیابی مستمر واحدهای مختلف این مجموعه با هدف ارتقای سلامت خدمات در این مجموعه، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چل‌بیم، فاطمه صنعتی با بیان این مطلب و ارائه گزارش عملکرد دو ماه گذشته این مدیریت در سال ۱۴۰۳، اظهار داشت: بازرسان این مدیریت در طول این مدت عملکرد چهار مدیریت را به صورت موردی بررسی کردند.

وی ادامه داد: بازرسی‌ها با هدف ارتقای سطح سلامت خدمات نیروهای سازمان و رضایتمندی هرچه بیشتر مردم از مراجعه به معاونت‌های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم انجام می‌شود.

به گفته صنعتی، تعامل و پاسخگویی به مکاتبات دستگاه‌های نظارتی هم از دیگر وظایف این مدیریت محسوب می‌شود به طوری که در این مدت به مکاتبات سه مورد از سازمان بازرسی، دو مورد دیوان محاسبات و سه مکاتبه شورایعالی مناطق آزاد رسیدگی شده است.

وی بیان داشت: در این مدت همچنین ۱۴۵ شکایت و درخواست از اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق سامانه‌های سازمان بازرسی کل کشور، سامانه مردمی دولت (سامد)، دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، پورتال سازمان منطقه آزاد قشم، تلفن گویا، دیدارهای مردمی و میز خدمت دریافت شده است که ۷۲ مورد از این شکایت‌ها با رسیدگی نهایی، مختومه شده است.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از استقرار ۴ مورد میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه شیعیان و اهل سنت قشم با هدف رسیدگی به درخواست‌ مردم، تعیین تکلیف زمین‌های چند روستا، تعیین تکلیف مطالبات معوق سازمان منطقه آزاد از چهار هتل و بررسی ۴۰ مورد صورت وضعیت قطعی و اسناد و مدارک چند پروژه عمرانی به عنوان دیگر وظایف این مدیرت نام برد.

او یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، نیروهای این مدیریت در ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، یک هزار و ۳۲۰ مورد بازرسی از صنوف و مراکز اقامتی، اماکن پذیرایی و تفریحی داشتند که صدور ۱۵۹ اخطار کتبی، ۴۲۰ اخطار شفاهی، ۱۱ مورد تعهد کتبی، ۱۳ مورد تشویق صنوف، ۸ مورد تعلیق و ۱۳ مورد پلمپ واحدهای متخلف از نتایج این حضور بود.

صنعتی افزود: در ایام نوروز همچنین نیروهای بازرسی این مدیریت با مشارکت نمایندگان بهداشت و دامپزشکی شهرستان قشم موفق به کشف ۱۴ تُن مواد غذایی فاسد و ۹۴ لیتر مواد نوشیدنی تاریخ گذشته شدند که با دستور مقام قضایی همه این کشفیات امحا شد.

لینک کوتاه : https://chelbim.ir/?p=5114
  • منبع : منطقه آزاد قشم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.